област София (столица), община Столична, гр. София, р-н Триадица, бул. "Петко Ю.Тодоров ", №20
Предмет на дейност
извършване на специализирана извънболнична помощ като диагностично-консултативен център и на търговски сделки съгласно чл. 3, ал. 4 от закона за лечебните заведения само за нуждите па осъществяваната медицинска дейност и за обслужване на пациентите.
Фирма Диагностично-консултативен център НЕОКЛИНИК ЕАД (Diagnostic and consultative center NEOCLINIC EAD) с ЕИК/ПИК 203578986 е основана на 11.5.2015 с правна форма Еднолично акционерно дружество или на кратко ЕАД. Седалището на компанията се намира на адрес област София (столица), община Столична, гр. София, р-н Триадица, бул. "Петко Ю.Тодоров ", №20, а началният внесен капитал е в размер на 380000 лева. Диагностично-консултативен център НЕОКЛИНИК ЕАД не е регистрана по ЗДДС
Изграждане на лечебни заведения за извън болнична помощ, научно-изследователска дейност, както и всякаква друга дейност, незабранена от закона, при условие, че ако се изисква разрешение или лиценз, или регистрация за извършване на някоя дейност, тази дейност се осъществява след получаване на такова разрешение или лиценз, съответно след извършване на такава регистрация.
Внесен капитал
50000
Име на фирма
НЕОКЛИНИК
Седалище и адрес на управление
област София (столица), община Столична, гр. София, р-н Триадица, бул. "Петко Ю.Тодоров ", №20
Адрес за кореспонденция с НАП
област София (столица), община Столична, гр. София, р-н Триадица, бул. "Петко Ю.Тодоров ", №20
NEOCLINIC Medical Center for Specialized Outpatient Care EAD
Предмет на дейност
Извършване на извънболнична специализирана медицинска помощ и на търговски сделки съгласно чл. 3, ал. 4 от Закона за лечебните заведения само за нуждите на осъществяваната медицинска дейност и за обслужване на пациентите.
Извършване на специализирана извънболнична помощ като диагностично-консултативен център и на търговски сделки съгласно чл. 3, ал. 4 от Закона за лечебните заведения само за нуждите па осъществяваната медицинска дейност и за обслужване на пациентите.