област Габрово, община Севлиево, гр. Севлиево, "СТЕФАН ПЕШЕВ", №18, вход В, етаж 1, апартамент 1
Предмет на дейност
консултиране в областта на управление и развитие на човешките ресурси.администриране на трудови и осигурителни отношения. провеждане и организиране на обучения. посреднически услуги по заетостта. информиране и конслтиране на търсещите работа лица на работодателите.психологическо подпомагане на търсещите работа лица. насочване към професионално и/или мотивационно обучение.насочване и подпоматане за започване на рабона, включително в друго населено място, в страната или в други държави. управленско и финансово- счетоводно консултиране.дейност на специализирано счетоводно предприятие. организиране на счетоводно отчитане и съставяне на годишни, междинни и други финансови отчети по реда на нормативни актове. покупка но стоки или други вещи с цел да ги препродаде в първоначален, преработен или обработен вид. продажба на стоки от собствено производство. търговско представителство и посредничество. комисионни, спедиционни и превозни сделки. складови и лицензионни сделки. стоков контрол.сделки с интелектуална собственост. рекламни,информационни, програмни, импресарски или други услуги.покупка, строеж или обзавеждане на недвижими имоти с цел продажба. лизинг, както и всички допустими за оод търговски сделки по законния ред, след получаване на съответното разрешение или регистрация, когато такива са необходими за конкретна дейност.
Фирма ЕМ КОНСУЛТИНГ ЕООД () с ЕИК/ПИК 107580304 е основана на 2006 с правна форма Еднолично дружество с ограничена отговорност или на кратко ЕООД. Седалището на компанията се намира на адрес област Габрово, община Севлиево, гр. Севлиево, "СТЕФАН ПЕШЕВ", №18, вход В, етаж 1, апартамент 1, а началният внесен капитал е в размер на 5000 лева. ЕМ КОНСУЛТИНГ ЕООД не е регистрана по ЗДДС
област Габрово, община Севлиево, гр. Севлиево, "СТЕФАН ПЕШЕВ", №78
Предмет на дейност
КОНСУЛТИРАНЕ В ОБЛАСТТА НА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ.АДМИНИСТРИРАНЕ НА ТРУДОВИ И ОСИГУРИТЕЛНИ ОТНОШЕНИЯ. ПРОВЕЖДАНЕ И ОРГАНИЗИРАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ. ПОСРЕДНИЧЕСКИ УСЛУГИ ПО ЗАЕТОСТТА. ИНФОРМИРАНЕ И КОНСЛТИРАНЕ НА ТЪРСЕЩИТЕ РАБОТА ЛИЦА НА РАБОТОДАТЕЛИТЕ.ПСИХОЛОГИЧЕСКО ПОДПОМАГАНЕ НА ТЪРСЕЩИТЕ РАБОТА ЛИЦА. НАСОЧВАНЕ КЪМ ПРОФЕСИОНАЛНО И/ИЛИ МОТИВАЦИОННО ОБУЧЕНИЕ.НАСОЧВАНЕ И ПОДПОМАТАНЕ ЗА ЗАПОЧВАНЕ НА РАБОНА, ВКЛЮЧИТЕЛНО В ДРУГО НАСЕЛЕНО МЯСТО, В СТРАНАТА ИЛИ В ДРУГИ ДЪРЖАВИ. УПРАВЛЕНСКО И ФИНАНСОВО- СЧЕТОВОДНО КОНСУЛТИРАНЕ.ДЕЙНОСТ НА СПЕЦИАЛИЗИРАНО СЧЕТОВОДНО ПРЕДПРИЯТИЕ. ОРГАНИЗИРАНЕ НА СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ И СЪСТАВЯНЕ НА ГОДИШНИ, МЕЖДИННИ И ДРУГИ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ ПО РЕДА НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ. ПОКУПКА НО СТОКИ ИЛИ ДРУГИ ВЕЩИ С ЦЕЛ ДА ГИ ПРЕПРОДАДЕ В ПЪРВОНАЧАЛЕН, ПРЕРАБОТЕН ИЛИ ОБРАБОТЕН ВИД. ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ СОБСТВЕНО ПРОИЗВОДСТВО. ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО. КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ. СКЛАДОВИ И ЛИЦЕНЗИОННИ СДЕЛКИ. СТОКОВ КОНТРОЛ.СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ. РЕКЛАМНИ,ИНФОРМАЦИОННИ, ПРОГРАМНИ, ИМПРЕСАРСКИ ИЛИ ДРУГИ УСЛУГИ.ПОКУПКА, СТРОЕЖ ИЛИ ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ С ЦЕЛ ПРОДАЖБА. ЛИЗИНГ, КАКТО И ВСИЧКИ ДОПУСТИМИ ЗА ООД ТЪРГОВСКИ СДЕЛКИ ПО ЗАКОННИЯ РЕД, СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА СЪОТВЕТНОТО РАЗРЕШЕНИЕ ИЛИ РЕГИСТРАЦИЯ, КОГАТО ТАКИВА СА НЕОБХОДИМИ ЗА КОНКРЕТНА ДЕЙНОСТ.